Time Reversing Intense

Time Reversing Intense
Oriflame är stolta över att få presentera NYA
Time Reversing Intense Skingenist II TM –
den första hudvårdsserien som kombinerar
genisteinSOY och komplexet amino+
för att hjälpa dig att bekämpa hudens ålderstecken.

Under och efter klimakteriet börjar hyn att dramatiskt
förlora sin spänst, fyllighet och elasticitet.
Detta händer på grund av att proteinerna collagen och
elastin, som utgör din hys stöttande struktur, äventyras.
Samtidigt förlorar hyn viktiga sockermolekyler (GAG)
som drar åt sig vatten och fyller ut hyn.

Vilka resultat kan vi förvänta oss av serien?

Vi har testat dag- och nattcreme på 108 frivilliga över
55 år och med fantastiska resultat.
Deltagarna rapporterade effekter som fylligare hy (82%),
ökad spänst (76%), mer lyster (90%), reducerade rynkor (75%),
fastare hy (80%) och hämnare hudton (81%).

Vad folk säger som provat cremerna:

“Extremt effektiva produkter. Det finns inget tvivel om att
efter regelbundet användade har mun hy blivit otroligt slät".

“Jag älskade båda cremerna, de återfuktade och vårdade
min hy bättre än någon annan produkt jag har använt”.

“Jag upptäckte att det var mycket effektivt att använda
båda cremerna för att reducera fina linjer och rynkor”.

“Folk har sagt till mig hur bra jag ser ut!”

Läs mer på,
http://se.oriflame.com/news/show.jhtml?content=ne_items-24300019

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0